Sklep internetowy e-Foteliki.pl

Reklamacja

W naszym sklepie

internetowym prezentujemy bogatą ofertę najlepszych fotelików samochodowych, akcesoriów i wiele atrakcyjnych promocji.

U nas mogą Państwo

liczyć na profesjonalną obsługę i fachowe doradztwo, a także szybką i bezpłatną wysyłkę zakupionych produktów.

Jako Twoi zaufani partnerzy, gwarantujemy, że przez 2 lata od daty zakupu Twojego fotelika, wózka lub innego produktu, będziemy odpowiedzialni za to, aby towar spełniał wszystkie Twoje oczekiwania. Co ważne, nie musisz się martwić żadnymi dodatkowymi kosztami, włączając w to koszty transportu, jeśli zdarzy się potrzeba reklamacji. 

Aby uprościć proces reklamacji, wystarczy dostarczyć nam droga mailową kilka podstawowych informacji, takich jak: 

  • Twoje imię i nazwisko 
  • Numer paragonu/faktury 
  • Data zakupu 
  • Model fotelika, wózka lub innego produktu 
  • Szczegółowy opis problemu 
  • Numer telefonu kontaktowego 

Jeśli w Twojej reklamacji zabraknie pewnych informacji, skontaktujemy się z Tobą, aby uzupełnić brakujące dane w ciągu 7 dni od momentu otrzymania Twojego zgłoszenia. 

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy dostarcz lub prześlij reklamowany  Towar wraz z dowodem zakupu na adres: 

E-Foteliki POV, Natolin 68a, 05-852 Grodzisk Mazowiecki, kontakt@e-foteliki.pl 

Chcemy, abyś jak najszybciej wrócił do korzystania z naszych produktów, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby czas trwania reklamacji był jak najkrótszy jednak może to zająć do 14 dni roboczych.