Reklamacja
Jako Twoi zaufani partnerzy, gwarantujemy, że przez 2 lata od daty zakupu Twojego fotelika, wózka lub innego produktu, będziemy odpowiedzialni za to, aby towar spełniał wszystkie Twoje oczekiwania. Co ważne, nie musisz się martwić żadnymi dodatkowymi kosztami, włączając w to koszty transportu, jeśli zdarzy się potrzeba reklamacji.
Aby uprościć proces reklamacji, wystarczy dostarczyć nam droga mailową kilka podstawowych informacji, takich jak:
- Twoje imię i nazwisko
- Numer paragonu/faktury
- Data zakupu
- Model fotelika, wózka lub innego produktu
- Szczegółowy opis problemu
- Numer telefonu kontaktowego
Jeśli w Twojej reklamacji zabraknie pewnych informacji, skontaktujemy się z Tobą, aby uzupełnić brakujące dane w ciągu 7 dni od momentu otrzymania Twojego zgłoszenia.
Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, prosimy dostarcz lub prześlij reklamowany Towar wraz z dowodem zakupu na adres:
E-Foteliki POV, Natolin 68a, 05-852 Grodzisk Mazowiecki, kontakt@e-foteliki.pl
Chcemy, abyś jak najszybciej wrócił do korzystania z naszych produktów, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby czas trwania reklamacji był jak najkrótszy jednak może to zająć do 14 dni roboczych.