img
img
img
img
img
img
img img img img
img

Jak kupować

Nic prostszego!

( z szacunku dla naszych klientów jako nieliczni na rynku prezentujemy faktyczne stany magazynowe )

1. Wejdź na stronę http://e-foteliki.pl


2. Wybierz kategorię z menu drzewa kategorii dla przykładu foteliki 15-36 kg



3. Wybierz interesujący Cię przedmiot dla przykładu Romer Kidfix SICT



4. Kolory możesz sprawdzić za pomocą galerii lub wzornika kolorów



5. Dostępność każdego koloru fotelika podana jest zawsze w prawej ramce nad ceną. Są dwa możliwe statusy:

  • dostępny od ręki ( fotelik jest u Nas na magazynie - jeżeli fotelik został zamówiony i opłacony do godziny 12 zawsze staramy się wysłać go tego samego dnia
  • na zamówienie ( nie mamy fotelika w magazynie, prawdopodobnie skończyły nam się zapasy i czekamy na nową dostawę - sprawdź pozostałe kolory lub zapytaj nas o dostępność )




Jeżeli dany produkt jest dostępny klikamy dodaj do koszyka. Produktu niedostępnego ze statusem sprawdź dostępność telefonicznie nie da się dodać do koszyka.

6. Koszyk - w tym miejscu widzisz co znajduje się w Twoim koszyku. Aby złożyć zamówienie należy wybrać rodzaj dostawy:

  • przesyłka kurierska ( wysyłka po zaksięgowaniu kwoty bądź przesłaniu potwierdzenia przelewu )
  • kurier pobranie ( wysyłka po potwierdzeniu zamówienia przez pracownika sklepu )
  • odbiór osobisty (opcja chwilowo niedosępna, sklep w trakcie przenosin).


Dodatkowo należy wybrać metodę płatności odpowiednią dla rodzaju przesyłki:

  • przelew na konto ( przesyłka kurierska, odbiór osobisty - dane do przelewu są w regulaminie oraz wysyłamy je drogą elektroniczną )
  • platnosci.pl ( przesyłka kurierska - tzw. przelewy bezpośrednie, transakcja dokonywana jest przy pomocy naszego pośrednika w płatnościach elektronicznych PayU S.A. ).
  • płatność gotówką ( pobranie ).


Dane billingowe - w tym miejscu należy podać swoje dane oraz adres wysyłki jeżeli jest inny niż dane klienta.



W każdym momencie możemy wrócić z koszyka do zakupów za pomocą przycisku wróć do zakupów. Jeżeli wszystkie dane się zgadzają klikamy w przycisk przejdź do potwierdzenia.

7. Potwierdzenie zamówienia - w tym miejscu możemy ostatecznie sprawdzić czy wszystkie dane się zgadzają i potwierdzić zamówienie przyciskiem potwierdź ( jeżeli chcemy coś skorygować należy wybrać przycisk popraw ).



8. Jeżeli mają Państwo jakieś wątpliwości lub pytania - zawsze służymy pomocą 883 183 883